​Leveringsaftale for Afhentning i rammecontainer

Leveringsaftale for flaske/plast/dåser i rammecontainer

​Vi indsamler flasker, husholdningsglas, plast og metal emballage i Region Syddanmark og det meste af Region Midtjylland. Vi foretager sortering af den blandede emballage fraktion.

Det er valgfri om man kun lægger vinflasker og husholdningsglas i flaske-container eller man vil gøre brug af vores tilbud om at blande glas, plast og metal emballage.

Vores 3 lastbiler sørger for hjemtransport af emballage fraktion. Til vores behandlingsanlæg her i Ribe som bliver betjent af vores 15 dygtige medarbejder.

Afhentning

Da containeren vejer ca. 400 kg. skal den placeres på fast underlag – fliser/ asfalt – og være placeret således, at den med El-løftevogn frit kan transporteres til lastbilen. I vinter periode med sne og is. Skal der være skovlet sne og is fra container til hvor lastbilen kan komme til, er det ikke muligt er det bedst at lade container stå til sneen er smeltet. Har lastbilen været forbi og ikke kunne få container på lastbil vil vi sende en faktura på forgæves kørsel ved kunden.

Bestilling

Bestilling for afhentning kan ske via telefon eller email,.

Telefon: 75 42 24 55 eller info@ribeflaskecentral.dk.

Kontortid kl. 7.00 – 15.30 fredag til 12.00.

Vi kører efter bestilling, og afhenter inden for omkring 8 dage. 

​Flaskecontainer

Vi udlåner flaskecontainer mod et udsætnings gebyr. Containeren bygges op med en Euro-palle og tilhørende 7 eller 8 stk. pallerammer, som samles efterhånden som den fyldes.

Nøgle

Skal flaskecontaineren bag lås er det nødvendigt at udlevere en nøgle til os. For at holde udgifterne nede.

Rettelse af faktura adresse

Rettelse af faktura adresse, CVR-nr./SE-nr. P-nr. e-mail og EAN-numre ændres skriftligt pr. brev, eller på email se mere på vores hjemmeside.

Faktura

Regning udsendes helst pr. e-mail, for at spare CO2.

Ørstedsvej 35, 6760 Ribe

CVR: 28858221  |  P-nr. 1002075462​